مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-11سياسي

مهر 743 آموزگار در شیراز استخدام می شوند


به گفته معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش فارس، 743 آموزگار مقطع ابتدایی برای اول مهرماه امسال در شیراز استخدام می شوند و تا حد قابل قبولی هر 4 ناحیه شیراز را تحت پوشش قرار می دهند.

- ایسنا/فارس به گفته معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش فارس، 743 آموزگار مقطع ابتدایی برای اول مهرماه امسال در شیراز استخدام می شوند و تا حد قابل قبولی هر 4 ناحیه شیراز را تحت پوشش قرار می دهند.

محید زارعی یکشنبه 21 خرداد به خبرنگاران با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص تحول در نیروی انسانی، شایسته گزینی در انتخاب معلم، گفت: با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب و تکالیف سند تحول بنیادین و سایر اسناد بالادستی، تصمیمات جدیدی در زمینه نیروی انسانی اتخاذ شده است.

او به موضوع نقل و انتقالات درون و برون استانی فرهنگیان فارس اشاره و اعلام کرد: شیوه نامه نقل و انتقالات برون استانی ششم خردادماه جاری به مناطق، نواحی و شهرستان ها ابلاغ شده و ثبت نام از 10 خرداد در سامانه Mymedu.

ir آغاز شده و تا ششم تیرماه ادامه دارد و نتایج نیز 10 مردادماه از طریق وازرتخانه اعلام می شود.

زارعی با بیان اینکه برحسب موافقت استان های مبدا و مقصد، نقل و انتقال انجام خواهد شد، به نقل و انتقالات درون استانی اشاره و خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر 743 آموزگار در شیراز استخدام می شوند

مهر 743 آموزگار در شیراز استخدام می شوند