مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:102023-05-29پزشكي

مدت زمان پاسخ دهی پرونده کمیسیون های تخصصی 22 تا 35 روز است


مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: مدت زمان پاسخ دهی به پرونده های کمیسیون های تخصصی 22 تا 35 روز کاری است.

- نگار خوشنویس در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: کمیسیون ها از مهمترین بخش های سازمان پزشکی قانونی است که پرونده های ارجاعی به آن در چهار بخش قصور پزشکی، روان پزشکی، معاینات و تعیین علت فوت مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از این پرونده ها شامل موارد قصور پزشکی است که به منظور بررسی نحوه عملکرد کادر درمان و به دنبال شکایت بیماران به کمیسیون ارجاع می شود، خاطرنشان کرد: در کمیسیون های پزشکی قانونی سالانه بیش از 33 هزار پرونده بررسی و در خصوص آن اعلام نظر می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل بیان کرد: با شیوه های به کار گرفته شده در کمیسیون ها طی سال های اخیر و استفاده از روش هایی همچون برگزاری ویدئوکنفرانسی جلسات علاوه بر تکریم ارباب رجوع، سرعت رسیدگی به پرونده ها نیز بیشتر شده است.

خوشنویس با اشاره به دستورالعمل ابلاغی، زمان بندی پاسخ دهی در پرونده های کمیسیون ها تصریح کرد: فرایند انجام کمیسیون قصور پزشکی نوبت اول: حداکثر زمان 35 روز کاری، فرایند انجام کمیسیون قصور پزشکی نوبت دوم و بعد از آن حداکثر زمان 32 روز کاری، فرایند انجام کمیسیون روان پزشکی نوبت اول حداکثر زمان 32 روز کاری و فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدت زمان پاسخ دهی پرونده کمیسیون های تخصصی 22 تا 35 روز است

مدت زمان پاسخ دهی پرونده کمیسیون های تخصصی 22 تا 35 روز است