مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-31فرهنگي

تلاش انجمن هنرهای نمایشی برای برگزاری همایشی با موضوع فرهنگی و بومی خوزستان


رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با اشاره به برگزاری «اولین رپرتوار خوزستان جان» در سال گذشته که با اولویت توجه ویژه به زاد و بوم وفرهنگ غنی خوزستان برگزار شد گفت: - ایسنا/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با اشاره به برگزاری اولین رپرتوار خوزستان جان در سال گذشته که با اولویت توجه ویژه به زاد و بوم وفرهنگ غنی خوزستان برگزار شد گفت: در تلاش ایم تا امسال نیز همایشی با اولویت موضوعات فرهنگی و بومی استان با هدف حمایت از تولید فاخر و اجرای عموم در سطح کلیه شهرهای استان برگزار کنیم.

محمد یاقوت پور در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در انجمن هنرهای نمایشی استان پس از انتشار 2 مجلد کتاب دیجیتال نمایشنامه های استان درصدد تدوین و انتشار سومین کتاب تئاتر استان خوزستان هستیم که این بار مبحث مهم پژوهش در اولویت پذیرش آثار ما خواهد بود.

او یادآوری کرد: ادبیات کهن اگر با شیوه های اجرایی نو روی صحنه نمایش برود قطع به یقین مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت.

یاقوت پور معتقد است: اگر بتوانیم متون ادبیات کهن را در اجراهای نمایشی با نوآوری های تازه ای، بنا به ذایقه و سلیقه نسل جوان با بهره گیری از شیوه ها و جلوه های نمایشی جدید روی صحنه ببریم قطع به یقین می توانیم ادبیات کهن را بیشتر در اجراهای نمایشی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش انجمن هنرهای نمایشی برای برگزاری همایشی با موضوع فرهنگی و بومی خوزستان

تلاش انجمن هنرهای نمایشی برای برگزاری همایشی با موضوع فرهنگی و بومی خوزستان