مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-07سياسي

تدوین 54 برنامه برای اوقات فراغت کودکان در تابستان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با اشاره به اینکه این مجموعه مرکز تخصصی کودکان و نوجوانان است از تدوین 54 برنامه برای اوقات فراغت کودکان در تابستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خیاط زنجانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای تشریح اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز کلاس های تابستانی، اظهار کرد: کانون پرورش فکری در سال 1350 تأسیس شده و نخستین مرکز استان کرمانشاه در شهرستان قصرشیرین راه اندازی شد و این نهاد پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فعالیت خود ادامه داده است.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری تخصصی ترین دستگاه مرتبط با کودک و نوجوان است، افزود: کانون پرورش فکری در حوزه برگزاری کلاس ها و کارگاه های مختلف، انتشارات ویژه کودک و نوجوان و تولید فیلم های کوتاه و بلند در حال فعالیت است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از چهار هزار عنوان کتاب توسط این نهاد به انتشار رسیده است، تصریح کرد: هر یک از مراکز کانون در استان کرمانشاه از 6 هزار کتاب کودک و نوجوان برخوردار هستند که طی یک برنامه جامع امسال 2 هزار جلد کتاب به این مجموعه ها افزوده می شود و همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته مراکز کانون در سال جاری به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 54 برنامه برای اوقات فراغت کودکان در تابستان

تدوین 54 برنامه برای اوقات فراغت کودکان در تابستان