مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-07سياسي

حضور نمایندگان فراجا در نشست بین المللی رؤسای اینترپل


رییس پلیس بین الملل فراجا در هجدهمین نشست بین المللی روسای اینترپل کشورهای عضو سازمان اینترپل در کشور سنگاپور حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در هجدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشورهای عضو سازمان اینترپل در کشور سنگاپور شرکت کرد.

در این نشست که با حضور حدود 270 نفر از 133 کشور عضو سازمان اینترپل برگزار شد، سردار مجید کریمی رییس پلیس بین الملل فراجا، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشورهای شرکت کننده و مدیران بخش های تخصصی سازمان اینترپل داشت.

سردار کریمی با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست سه روزه بیان کرد: این نشست با سخنرانی رییس سازمان جهانی اینترپل آغاز و در آن حوزه های مختلف جرایم بین المللی، از جمله قاچاق مواد مخدر، قاچاق سلاح و مهمات، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس پلیس بین الملل فراجا ضمن تاکید بر احقاق حقوق اتباع ایرانی بیان کرد: طی دیدارهای هیئت انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست، در خصوص استرداد متهمان بین المللی، به ویژه متهمان جرایم اقتصادی و قاچاق و افزایش سطح تعاملات پلیسی، با برخی از کشورها به توافقات خوبی رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان فراجا در نشست بین المللی رؤسای اینترپل

حضور نمایندگان فراجا در نشست بین المللی رؤسای اینترپل