مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 21:052023-06-06سياسي

سفارت ایران در ریاض بازگشایی شد


مراسم بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض امروز 16 خرداد با حضور سرپرست سفارت کشورمان در عربستان و شماری از مسئولین وزرات خارجه دو کشور رسما بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض امروز 16 خرداد 1402 با حضور علیرضا بیکدلی معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی، ایرانیان و امور مجلس و حسن زرنگار سرپرست سفارت جمهوری ایران و با حضور علی الیوسف معاون کنسولی وزارت امور خارجه عربستان سعودی و تعدادی از مقامات وزارت امور خارجه، سفرای و اعضای کادر دیپلماتیک مقیم عربستان سعودی و نمایندگان دفاتر سازمان های منطقه ای و بین المللی مستقر در ریاض برگزار شد.

بیکدلی در این مراسم طی اظهاراتی گفت ایران و عربستان دارای ظرفیت های بسیاری در ابعاد مختلف دولتی و مردمی برای گسترش روابط هستند.

بیکدلی با تشکر از تسهیلات ارائه شده جهت بازگشایی و فعالیت سفارت ایران گفت: فعالیت سفارتخانه های دو کشور مسیر همکاری های دو کشور را تسهیل می کند.

در این مراسم همزمان با پخش سرود ملی، پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد و فعالیت سفارت کشورمان در ریاض رسماً آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران در ریاض بازگشایی شد

سفارت ایران در ریاض بازگشایی شد