مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-06سياسي

پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تا پایان سال به نتیجه مطلوبی می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد شعاعی، معاون هماهنگی امور استانداری عمرانی استانداری زنجان درخصوص آخرین وضعیت پروژه های مملی مسکن در شرق این استان، - معاون هماهنگی امور استانداری زنجان گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان تا پایان سال به نتیجه مطلوبی می رسد و برای تحقق این مهم، کار ها باید با سرعت خوبی پیش رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد شعاعی، معاون هماهنگی امور استانداری عمرانی استانداری زنجان درخصوص آخرین وضعیت پروژه های مملی مسکن در شرق این استان، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر همه پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان با قوت و سرعت خوبی در حال اجرا است و عملیات ساخت وساز به خوبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه هر هفته بازدید های مستمر توسط استاندار و مدیرکل راه وشهرسازی استان از پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان انجام می شود، تصریح کرد: از نزدیک در جریان روند اجرای کار ها و وضعیت پروژه ها هستیم.

معاون هماهنگی امور استانداری زنجان گفت: خوشبختانه دفتر فنی استانداری زنجان هم هر هفته بازدید مرتب و مستمر از روند اجرای ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را دارند و از نزدیک روند عملیات اجرای ساخت وساز را رصد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تا پایان سال به نتیجه مطلوبی می رسد

پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تا پایان سال به نتیجه مطلوبی می رسد