مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-19سياسي

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در نهاوند برگزار می شود


فرماندار نهاوند از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله حیدری در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه 5 تیرماه در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند برگزار می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله حیدری در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه 5 تیرماه در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند برگزار می شود.

ضرغام احمدوند دوشنبه 29 مرداد در ستاد گرامیداشت شهدای 7 تیر نهاوند و گرامیداشت شهید آیت الله حیدری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ابعاد شخصیتی شهدای گرانقدری چون شهید حیدری و شهید قدوسی باید به طرق مختلف به جامعه و نسل کنونی جامعه شناسانده شود.

وی افزود: امروز در جامعه اسلامی تبیین تفکر اسلامی و حمایت از آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر بیش از هر وقت مهمتر و نیاز است.

احمدوند ادامه داد: شهید آیت الله حیدری افتخار استان همدان و شهرستان نهاوند است که منشأ خدمات زیادی در انقلاب اسلامی بود و باید یاد وی همواره گرامی داشته شود.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: مسئولان و متولیان امر ضمن اولویت قرار دادن بیان سیره این شهید جلیل القدر، شرایط معرفی هرچه بیشتر شهید حیدری و سایر مفاخر شهرستان را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در نهاوند برگزار می شود

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در نهاوند برگزار می شود