مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 18:502023-05-30سياسي

آماده باش کامل اورژانس برای مراسم ارتحال حضرت امام(ره)/ ورود 6 اتوبوس آمبولانس جدید


رییس سازمان اورژانس کشور از آماده باش کامل اورژانس کشور برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

- آماده باش کامل اورژانس برای مراسم ارتحال حضرت امام(ره)/ ورود 6 اتوبوس آمبولانس جدید رییس سازمان اورژانس کشور از آماده باش کامل اورژانس کشور برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر میعادفر در نشست خبری کمیته بهداشت و درمان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که عصر امروز در سازمان اورژانس کشور برگزار شد، گفت: تمهیدات لازم ازسوی کمیته بهداشت و درمان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برای امدادرسانی به آسیب دیدگان حوادث احتمالی و همچنین ارائه خدمات درمانی و امدادی به زائران اتخاذ شده است.

همچنین هماهنگی های خوبی نیز در این خصوص با دستگاه های مختلف از جمله جمعیت هلال احمر، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، آتش نشانی، نیروهای مسلح و .

وجود دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل حدود یک ونیم میلیون نفر شرکت داشته باشند، گفت: این رقم حدود 10 برابر ایام شیوع کرونا است.

به خاطر دارید که در زمان شیوع کرونا و به دلیل رعایت پروتکل ها این مراسم با جمعیت محدود برگزار شده و تنها از چند استان مجاور زائران در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر می شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل اورژانس برای مراسم ارتحال حضرت امام(ره)/ ورود 6 اتوبوس آمبولانس جدید

آماده باش کامل اورژانس برای مراسم ارتحال حضرت امام(ره)/ ورود 6 اتوبوس آمبولانس جدید