مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-17ورزشي

ضرورت تشکیل کمیته نظارت در شورای فرهنگ عمومی همدان


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه نیازمند فعال شدن کمیته رصد و نظارت در شورای فرهنگ هستیم؛ گفت: اگر به درستی میدان رصد نشود، - نمی توانیم تصمیمی درست برای حل مشکلات بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه مسئله اقتصاد و مسکن می تواند زیر بنای حفظ و تحول در فرهنگ باشد؛ اظهار کرد: در پروژه شهرک مسکونی پرواز در همدان باید پیوست فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در شروع هر جلسه باید میزان عملیاتی شدن مصوبات جلسه قبلی بررسی شود؛ افزود: نیازمند فعال شدن کمیته رصد و نظارت در شورای فرهنگ هستیم؛ چراکه اگر به درستی میدان رصد نشود، نمی توانیم تصمیمی درست برای حل مشکلات بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: ظرفیت های موجود در عرصه فرهنگ و ورزشی که در اختیار ادارات است، باید در عرصه استفاده جوانان و نوجوان به کار گرفته شود.

آیت الله شعبانی افزود: داشتن نگاه درآمدزایی صرف، به جامعه و جوانان آسیب می زند؛ در بحث اردوگاه ها، توجه به سخت افزار، تربیت ایجاد نمی کند و نیازمند برنامه نرم افزاری و حضور مربیان متخصص هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مربی باید مهارت ارتباط با دانش آموزان را داشته باشد؛ خاطرنشان کرد: دانشگاه ها نیز با حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل کمیته نظارت در شورای فرهنگ عمومی همدان

ضرورت تشکیل کمیته نظارت در شورای فرهنگ عمومی همدان