مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:562023-06-20سياسي

آغاز عملیات اجرایی گذر فرهنگی و تاریخی شهر همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدمسعود حسینی ظهر امروز در نشست خبری پیرامون موضوع رویداد ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان اظهار کرد: قرار است اتفاق مهم و منحصر به فردی در شهر همدان رقم بخورد که امیدوارم با همکاری یکدیگر آن را پیش ببریم.

وی توسعه گردشگری همدان را مهم عنوان کرد و گفت: بهترین فرصت برای ارتقا و توسعه همدان موضوع گردشگری است به دلیل کمبود منابع آب باید از حوزه کشاورزی عبور کرده و به گردشگری برسیم و آن را جزو اولویت قرار دهیم.

شهردار همدان با بیان اینکه ایران جزو پنج کشور برتر از لحاظ میراث فرهنگی شناخته می شود و جزو 10 کشور برتر بین المللی از لحاظ جذب توریست است افزود: همدان نیز حرف زیادی در حوزه جذب گردشگر دارد و باید شرایط لازم فراهم شود که بتوانیم سهم قابل توجهی را در حوزه ورود گردشگران به این شهر داشته باشیم که در حال حاضر وضعیت خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه طبق آمار ورود گردشگران خارجی به کشور، همدان جایگاهی در صنعت گردشگری و اقتصاد این حوزه ندارد گفت: اگر به این صنعت بپردازیم ویژگی ها و مزیت های فراوانی خواهد داشت که می توان به آشنایی ملل مختلف نیز اشاره کرد.

حسینی با بیان اینکه از لحاظ اقتصادی و تامین درآمد و منابع ارزی گردشگری حائز اهمیت است افزود: اگر قرار است فرهنگ نیز شکل گیرد، باید به موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی گذر فرهنگی و تاریخی شهر همدان

آغاز عملیات اجرایی گذر فرهنگی و تاریخی شهر همدان