مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-21سياسي

تقدیر از دختر ایران / حجت الاسلام قمی: همه باید مبلغ اسلام باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در رویداد ملی نهضت که در آستانه یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان و روز تبلیغات و اطلاع رسانی دینی با حضور حجت الاسلام محمد قمی، - تقدیر از دختر ایران / حجت الاسلام قمی: همه باید مبلغ اسلام باشند در رویداد ملی نهضت از دختر ایران، آرمیتا رضایی نژاد تقدیر شد.

همچنین چند تن از مبلغان، فعالان هنر و رسانه و شهروندانی که در نشر خوبی ها نقش داشته اند، در این مراسم مورد تجلیل واقع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در رویداد ملی نهضت که در آستانه یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان و روز تبلیغات و اطلاع رسانی دینی با حضور حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران ارشد سازمان، در سالن سوره حوزه هنری برپا شد از فعالان عرصه تبلیغ در عرصه های گوناگون تقدیر شد؛ مهمان ویژه این مراسم آرمیتا، دختر شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد بود که از اقدام او برای سخنرانی مقابل رییس آژانس انرژی اتمی تقدیر بعمل آمد.

نشر خوبی خود امری تبلیغی است حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی ضمن خوشامدگویی به حاضران در مراسم رویداد ملی نهضت، روز تبلیغ را یادآور نام و یاد شهید غلامحسین حقانی، نخستین مسئول سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: مبلغان حقیقی شهدا هستند و خانواده شهدا که، چون کوه ایستاده اند و نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از دختر ایران / حجت الاسلام قمی: همه باید مبلغ اسلام باشند

تقدیر از دختر ایران / حجت الاسلام قمی: همه باید مبلغ اسلام باشند