مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-12اجتماعي

تربیت تمام ساحتی دانش آموزان در قالب فعالیت های تابستانی مدارس


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار گفت: یکی از رسالت های آموزش و پرورش استمرار فعالیت های تربیتی دانش آموزان در ایام فصل تابستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس محسن پور صبح دوشنبه در جلسه ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان و فعالیت تابستانی سال جاری اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان، فرصت های بزرگ یادگیری، تربیت تمام ساحتی و رشد همه جانبه آنان را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه یکی از رسالت های آموزش و پرورش استمرار فعالیت های تربیتی دانش آموزان در ایام فصل تابستان است، خاطرنشان کرد: تقویت هویت دینی و ملی به همراه رشد خودآگاهی و خودباوری دانش آموزان یکی از رهاوردهای انسجام بخشیدن به فعالیت های تابستانی است که به تأمین سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان منجر می شود.

مدیر آموزش و پرورش بیله سوار اجرای برنامه های فرهنگی در قالب فعالیت های تابستانی مدارس را در پرورش روحی و جسمی دانش آموزان مهم دانست و گفت: در این راستا برنامه های عملیاتی در دست اقدام است تا دانش آموزان بتوانند از ظرفیت به وجود آمده در قالب برنامه های تابستانی استفاده کنند.

در ادامه این جلسه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیله سوار نیز از راه اندازی 16 پایگاه فعالیت اوقات فراغت تابستانی دانش آموزی در بیله سوار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت تمام ساحتی دانش آموزان در قالب فعالیت های تابستانی مدارس

تربیت تمام ساحتی دانش آموزان در قالب فعالیت های تابستانی مدارس