مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-15حوادث

معدن سنگ سلستین طرود شاهرود از افراد سودجو پاکسازی می شود


فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رصد و پاکسازی مناطق کویری روستای طرود شاهرود در دست اجرا است، گفت: معدن سنگ سلستین در این منطقه از افراد سودجو پاکسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه ای ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش پایش، رصد و پاکسازی عمق کویر روستای طرود شاهرود بابیان اینکه این طرح با هدف ارتقای امنیت و آرامش برای اهالی در حال اجرا است، ابراز داشت: در این طرح می کوشیم تا منطقه از وجود اشرار و گروه های مسلح قاچاقچی کاملاً پاک سازی شود.

وی ضمن بیان اینکه در این طرح ناامن کردن منطقه برای اشرار مسلح در دستور کار است، افزود: این طرح نه در این برهه بلکه در منطقه استمرار خواهد داشت تا مردم منطقه طعم واقعی امنیت و آرامش را به عینه بچشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های در دست اجرا پاک سازی و ساماندهی معدن سنگ سلستین طرود است، ابراز داشت: این منطقه از حیث افراد فرصت طلب و دلال و سودجو پاک سازی و به اداره صمت واگذار خواهد شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه در این طرح همه مسیرهای ورودی اشرار تحت کنترل و پوشش نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: این مهم دیگر برنامه مهم در روند اجرای طرح خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن سنگ سلستین طرود شاهرود از افراد سودجو پاکسازی می شود

معدن سنگ سلستین طرود شاهرود از افراد سودجو پاکسازی می شود