مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-12سياسي

درخواست نماینده فریدونشهر از رییسی: به خاطر مردم بازنگری کنید


نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم تلاش های شبانه روزی رییس جمهور را می ستایند، گفت: اما حلاوت سفرهای استانی کام مردم را شیرین نکرده و بسیاری از مصوبات سفر نامعلوم رها شده است.

- درخواست نماینده فریدونشهر از رییسی: به خاطر مردم بازنگری کنید نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم تلاش های شبانه روزی رییس جمهور را می ستایند، گفت: اما حلاوت سفرهای استانی کام مردم را شیرین نکرده و بسیاری از مصوبات سفر نامعلوم رها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین محمدصالحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در بیان برخی مشکلات حوزه کشاورزی و انتقاد از وزارتخانه مرتبط با آن مدعی شد: انواع تسهیلات اعطایی به کشاورزان یا قطع شده و یا تخصیص ندارد و وام و تسهیلات خرید تراکتور و ادوات کشاورزی در برخی استان ها معنایی ندارد.

همچنین قطعی برقی کشاورزی، نصب کنتور هوشمند، تعدیل پروانه آب کشاورزی، ممنوعیت طرح های آبخیزداری، حذف ارز ترجیحی نهاده های دامی، قطع تسهیلات خرید تراکتور، گرانی کود و سموم دفع آفات نقل و نباتی است که بر سر کشاورزان محروم پاشیده می شود و وزارت کشاورزی از این موضوعات بی اطلاع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده فریدونشهر از رییسی: به خاطر مردم بازنگری کنید

درخواست نماینده فریدونشهر از رییسی: به خاطر مردم بازنگری کنید