مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-06سياسي

بهره مندی همه ایرانیان از آنتن رسانه ملی/ عدالت محوری رویکرد اصلی


معاون امور استان های سازمان صدا و سیما گفت: همه ملت ایران باید از آنتن ملی بهره مند شده و امکان ارائه و پیگیری مطالبات آنها فراهم آید.

- حسن عابدینی در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای اردبیل در گفت وگو با نیز بر اجرای این منشور مهم و اساسی تاکید دارند.

وی اولین راهبرد صدا و سیما را هویت محوری بر اساس الگوهای ملی و متشکل از قومیت ها، زبان ها و آداب و سنن مختلف اعلام کرد و گفت: رسانه ملی باید همه این ظرفیت ها را قدر دانسته و از آنها در مسیر تولید برنامه های مخاطب پسند استفاده کند.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما تصریح کرد: ما باید مشارکت همه اقوام ایرانی را در تولید و پخش برنامه ها شاهد باشیم تا ایرانیان سهم بسزایی را در آنتن رسانه ملی داشته باشند.

عابدینی دومین محور حرکت صدا و سیما را در مسیر تحقق سند تحول عدالت محوری عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیز شایسته است فرصتی برابر برای همه کارشناسان، محققان، هنرمندان و فعالان حوزه رسانه ای فراهم آید تا در پخش رسانه ملی نقش آفرینی کرده و حضوری موفق داشته باشند.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نگاه انحصارگرایی و محدود به پایتخت به رسانه ملی نداریم بلکه در دوره تحولی جدید سعی می کنیم از ظرفیت استان های مختلف در تولید و پخش برنامه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی همه ایرانیان از آنتن رسانه ملی/ عدالت محوری رویکرد اصلی

بهره مندی همه ایرانیان از آنتن رسانه ملی/ عدالت محوری رویکرد اصلی