مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-19سياسي

ویژگی های انسان مؤمن از منظر امام جواد(ع) کدام است؟


کلیپی از سخنرانی حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که وی به مناسبت شهادت امام جواد (ع) به تبیین ویژگی مؤمن از منظر این امام معصوم می پردازد.

- کلیپی از سخنرانی حجت الاسلام حاج حسین انصاریان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که وی به مناسبت شهادت امام جواد (ع) به تبیین ویژگی مؤمن از منظر این امام معصوم می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیپی از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین انصاریان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که وی به مناسبت شهادت امام جواد (ع) به تبیین ویژگی مؤمن از منظر این امام معصوم می پردازد.

در این کلیپ حجت الاسلام انصاریان اظهار داشت: حضرت جواد (ع) روایات بسیار فوق العاده ای دارند، در یک روایت شان می فرمایند: در آدم مؤمن چند تا خصلت هست: یکی این است که خیرخواهی افراد را می پذیرد، رد نمی کند، به نصیحت کننده، موعظه کننده، واعظ و آدم های دلسوز برنمی گردد بگوید چه داری می گویی؟! من صد تا پیراهن از تو بیشتر پاره کردم، یعنی من خودم حالیم است و خودم می فهمم؛ بنابراین دانستن، دانایی، فهمیدن، اینقدر مهم است و با ارزش است.

در ادامه این کلیپ تقدیم مخاطبان می شود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های انسان مؤمن از منظر امام جواد(ع) کدام است؟

ویژگی های انسان مؤمن از منظر امام جواد(ع) کدام است؟