مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-29بين الملل

فساد سیسی به آمریکا رسید؛ تحقیق درباره هدایای دولت مصر به سناتور منندز


شبکه آمریکایی «ان بی سی» با انتشار گزارشی اعلام کرد که وزارت دادگستری آمریکا در حال بررسی این موضوع است که آیا هدایای گران قیمتی از سوی دولت عبدالفتاح سیسی، - فساد سیسی به آمریکا رسید؛ تحقیق درباره هدایای دولت مصر به سناتور منندز شبکه آمریکایی ان بی سی با انتشار گزارشی اعلام کرد که وزارت دادگستری آمریکا در حال بررسی این موضوع است که آیا هدایای گران قیمتی از سوی دولت عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر به رییس کمیته روابط خارجی سنا و همسرش ارائه شده است یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شبکه اعلام کرد که باب منندز، رییس کمیته روابط خارجی مجلس سنا یک خودروی لوکس مرسدس و یک آپارتمان مجلل در واشنگتن دی سی و علاوه بر آن همسرش نیز جواهرات و پول به دست آورده اند.

ان بی سی آمریکا افزود، بازرسان وزارت دادگستری کشور می خواهند بدانند که این هدایا به ارزش ده ها هزار دلار از سوی مالک یا شرکای شرکت مصری اس ای جی حلال است یا خیر؛ شرکتی که برنده یک قرارداد انحصاری بحث برانگیز برای صدور گواهینامه گوشت حلال با دولت مصر شد.

هرچند مسؤولان وزارت کشاورزی آمریکا طی شکایتی اعلام کردند که این شرکت تجربه کافی در این زمینه ندارد.

این شبکه اعلام کرد، سناتور منندز مدعی است وزارت دادگستری آمریکا مدارکی دال بر محکومیت وی پیدا نمی کند؛ اما دادستان کل ایال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد سیسی به آمریکا رسید؛ تحقیق درباره هدایای دولت مصر به سناتور منندز

فساد سیسی به آمریکا رسید؛ تحقیق درباره هدایای دولت مصر به سناتور منندز