مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-12حوادث

از انهدام باند موبایل قاپ ها تا سرنوشت مرد گمشده پس از 18 سال


شهر تهران آبستن حوادث مختلفی است از انهدام باند موبایل قاپ تا سرنوشت مرد گمشده پس از 18 سال که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در 24 ساعت گذشته در سطح شهر تهران حوادث مختلفی رخ داده که پرونده آنها در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته است.

دستگیری سارقان زورگیر سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 10 فقره زورگیری اعتراف کردند.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری بیان داشت: عملیات کلانتری 109 بهارستان در حال گشت زنی در محدوده خیابان سعدی تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی که در خودروی 405 در حال استفاده از تلفن همراه خود بود حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انهدام باند موبایل قاپ ها تا سرنوشت مرد گمشده پس از 18 سال

از انهدام باند موبایل قاپ ها تا سرنوشت مرد گمشده پس از 18 سال