مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-13بين الملل

پارازیت علیه مذاکرات غیرمستقیم


کلیدواژه «توافق موقت» در حالی همچنان در کانون مانور رسانه ای شماری از محافل خبری غرب قرار دارد که سخنگوی وزارت خارجه ادعای دستیابی ایران و امریکا به «توافق موقت» را رد کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایران نوشت: کلیدواژه توافق موقت در حالی همچنان در کانون مانور رسانه ای شماری از محافل خبری غرب قرار دارد که سخنگوی وزارت خارجه با توضیحات روز گذشته خود پیرامون این موضوع، ابعاد این خبر سازی و همچنین روندهای جاری مذاکرات رفع تحریم ها را روشن کرد.

شماری از رسانه های غربی در روزهای اخیر در روند پوشش خبری خود از تحولاتی که مدت هاست به صورت چراغ خاموش در زمین مذاکرات رفع تحریم ها جریان دارد، آتش مناقشه ای را روشن کرده اند که برای دامن زدن به آن، به انتشار یک خبر جعلی یعنی دستیابی ایران و غرب به یک توافق موقت توسل کرده اند.

این خبر را چند روز پیش رسانه غربی میدل ایست آی ، چاپ لندن منتشر کرد و به نقل از منابع دیپلماتیک خود مدعی شد که ایران و امریکا به یک توافق موقت رسیده اند.

توضیحات ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری روز گذشته خود، مهر بطلانی بر این ادعا بود.

کنعانی با اعلام اینکه مبنای مذاکرات رفع تحریم همان توافق امضا شده برجام است و در این ارتباط چهارچوب جدیدی را نداریم ، ادعاهای مطرح شده از جمله توافق موقت را گم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارازیت علیه مذاکرات غیرمستقیم

پارازیت علیه مذاکرات غیرمستقیم