مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-10سياسي

یک واحد اقامتی غیرمجاز در شهرستان کوهسرخ پلمب شد


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کوهسرخ از پلمب یک واحد اقامتی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا ربیعی اظهار کرد: در راستای حمایت از مراکز اقامتی دارای مجوز و ساماندهی واحدهای اقامتی غیرمجاز در شهرستان با نظارت مشترک اداره اماکن و میراث فرهنگی این واحد اقامتی غیرمجاز پلمب شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کوهسرخ ادامه داد: در پی درخواست این اداره مبنی بر جلوگیری از فعالیت واحدهای اقامتی غیر مجاز در شهرستان به دستور مقام قضایی واحد اقامتی که به صورت غیرقانونی و بدون نظارت اقدام به پذیرش مسافران کرده بود پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

وی با هشدار جدی به مدیریت واحدهای اقامتی و پذیرایی غیرمجاز گفت: برخورد جدی با فعالیت این واحدها و جلوگیری از فعالیت آنان با همکاری مقام قضایی و اداره نظارت بر اماکن عمومی در روزهای آینده ادامه دارد.

ربیعی تصریح کرد: متصدیان این مراکز هرچه سریع تر برای تعیین تکلیف واحدهای خود به میراث فرهنگی مراجعه کنند تا در صورت داشتن شرایط لازم برای صدور مجوزهای قانونی اقدام شود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کوهسرخ گفت: مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به شهرستان کوهسرخ را دارند، در صورت تمایل به اقامت از مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد اقامتی غیرمجاز در شهرستان کوهسرخ پلمب شد

یک واحد اقامتی غیرمجاز در شهرستان کوهسرخ پلمب شد