مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-28دانش

همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، در نشستی که با حضور محمدهادی زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، - مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم: همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم از برگزاری همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، در نشستی که با حضور محمدهادی زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا (س) در این دانشگاه برگزار شد، محمدرضا عصاری معاون اداری مالی دانشگاه، به عنوان دبیر اجرایی این همایش تعیین شد.

مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این نشست ضمن قدردانی از میزبانی دانشگاه الزهرا (س) گزارشی از روند برگزاری این همایش ارائه کرد.

وی به تشریح برنامه ها، اولویت ها و تکالیف حوزه فناوری اطلاعات و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ستاد وزارتخانه پرداخت و دستگاه های اجرایی تابعه را به عنوان مخاطبان اصلی این نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود

همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود