مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-15فرهنگي

آغاز تجهیز 50 سالن سینمایی در کشور


یکی از اقدامات بسیار خوب و مهم دولت سیزدهم تجهیز 50 سالن سینمایی در سراسر کشور است که در هفته دولت امسال همزمان افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خزاعی ظهر پنجشنبه در پایان سفر به استان هرمزگان، در جمع خبرنگاران، افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب و مهم دولت سیزدهم آغاز تجهیز 50 سالن سینمایی در سراسر کشور است که تا هفته دولت امسال همزمان افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی بیان کرد: در کنار این اقدام، آموزش رایگان دوره ها و تخصص های سینمایی در 10 استان محروم کشور آغاز شده و تمام دفاتر سینمای جوان نیز به امکانات جدید و به روز، تجهیز می شوند.

وی ادامه داد: حدود 222 شهر در کشور بدون سینما هستند که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه ساخت نمی تواند ورود کند، اما با تمام توان نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز اقدام می کند.

خزاعی با اشاره به اینکه آموزشگاه ها و دفاتر سینمایی وظایفی متفاوت با انجمن های سینمای جوان دارند که نمی توان آن ها را رقیب یکدیگر قلمداد کرد، تصریح کرد: آثار سینمایی باید رنگ و بوی نظام داشته باشد و ما نیز نباید از سرمایه های این نظام بگذریم و یا از خط قرمزهایی که در تولید آثارمان داریم، عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تجهیز 50 سالن سینمایی در کشور

آغاز تجهیز 50 سالن سینمایی در کشور