مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 01:122023-05-30اقتصادي

خط جدید انتقال برق در پل دختر هفته آینده وارد مدار می شود


خط جدید انتقال برق شهری در پل دختر با پیشرفت فیزیکی 99 درصد، هفته آینده وارد مدار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، محمد طاهر متش پور غروب سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری پل دختر اظهار کرد: 2 خط تغذیه کننده انتقال برق از بابازید به پل دختر که در مسیر رودخانه واقع شده بود در سیل سال 98 صد درصد تخریب شدند.

وی افزود: بازسازی این خطوط پس از ارایه طرح، اعتبارات خوبی به آن اختصاص یافت که با تغییر مکان و جابجایی و انتقال خط به نقاط امن، با ضریب اطمینان بالا و شبکه منحصر به فردی احداث شد که در نوع خود بی نظیر است.

مدیر توزیع برق پل دختر گفت: انتقال برق در این شبکه با وجود معارض در مسیر عبور مواجه شد که باعث تعطیلی پروژه گردید، اما با پیگیری ها و تدابیر انجام شده رفع معارض شد.

وی افزود: برای وصل این خطوط  به داخل شهر، نیز نیاز به بهسازی واحصا بود که مجدد با معارض مواجه شد که پس از تغییر مسیری دورتر و با احداث یک کیلومتر کابل فاصله دار این شبکه به زودی وارد مدار می شود.

متش پور به اقدام های شرکت توزیع برق پل دختر در زمینه ارتقاء ظرفیت شبکه ها اشاره کرد و یادآورشد: بر اساس نرم افزارهایی در این زمینه ابتدا عیوب موجود شناسایی و برای رفع ضعف ولتاژ ها و مشکلات، برنامه ریزی می شود و هر جا اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط جدید انتقال برق در پل دختر هفته آینده وارد مدار می شود

خط جدید انتقال برق در پل دختر هفته آینده وارد مدار می شود