مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:252023-05-31اقتصادي

ریسک زدایی و تسهیل کسب و کار؛ افق ناحیه نوآوری تهران


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران درباره افق ترسیمی ناحیه نوآوری تهران، گفت: در افق ترسیمی ناحیه شکل گیری اکوسیستم فناوری تهران، خوشه سازی فناوری، - ریسک زدایی و تسهیل راه اندازی کسب و کارهای نوآورانه و ارتقای اقتصاد شهری دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اسدی امروز در مراسم افتتاح ناحیه نوآوری دانشگاه تهران، افزود: براساس آمارها در سال 1401، بیش از 6 هزار و 500 متخصص در شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فعالیت دارند.

وی میزان صادرات شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک در سال 1401 را 340 هزار دلار ذکر کرد و ادامه داد: ابلاغیه ای برای پذیرش واحدهای فناور منتشر شد که 1500 شرکت اعلام آمادگی کردند و از این تعداد 200 شرکت در این پارک مستقر شدند.

اسدی گفت: با هماهنگی با فراجا (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) و وزارت علوم، پارک دانشگاه تهران به عنوان هاب پارک های کشور در نظر گرفته شد و اخیرا در رویداد پلیس هوشمند، 132 شرکت دانش بنیان در زمینه نیازهای فراجا خدمات و محصولات خود را ارائه دادند.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اضافه کرد: در سال 1401 به میزان 17 هزار متر مربع به فضاهای در حال بهره برداری پارک اضافه شد، ضمن آنکه در طول سال گذشته، 8 شعبه پارک در کنار دانشکده های این دانشگاه ایجاد شده و یا تفاهم نامه ایجاد آن با دانشکده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریسک زدایی و تسهیل کسب و کار؛ افق ناحیه نوآوری تهران

ریسک زدایی و تسهیل کسب و کار؛ افق ناحیه نوآوری تهران