مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-06حوادث

دستگیری 5 اوباش و کشف 3 کلت کمری در ری


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 5 تن از عاملان قدرت نمایی و تخریب خودروهای شهروندان در محله دولت آباد ری خبر داد و گفت: ضمن کشف 3 قبضه سلاح کلت کمری متهمان روانه زندان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: 26 اردیبهشت ماه امسال خبری به سازمان اطلاعات این فرماندهی مبنی بر درگیری تعدادی از اراذل و اوباش همچنین تخریب خودروهای شهروندان در محله دولت آباد اعلام شد که پس از قدرت نمایی از محل متواری شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت بوجود آمده در منطقه بویژه نارضایتی شهروندان منطقه دولت آباد شهرری در خصوص اقدامات مجرمانه پنج نفر از اراذل و اوباش محله دولت آباد ، دستگیری این افراد در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

این مقام پلیسی ادامه داد: مأموران با حضور در محل، به تحقیق میدانی و همچنین بررسی تصاویر دوربین های مداربسته پرداخته و اطلاع پیدا کردند که اراذل و اوباش تحت تعقیب آن ها، از اوباش نوپا در زمینه نزاع و درگیری هستند که پس از کری خوانی مجازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو شهروندان نموده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 اوباش و کشف 3 کلت کمری در ری

دستگیری 5 اوباش و کشف 3 کلت کمری در ری