مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:102023-05-30دانش

پای درد و دل دانشجویان، برای حل معضلات خوابگاهی دانشگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد شهری مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز، خدمت به دانشجویان را وظیفه ی خود عنوان کرد و گفت: ما از تداوم برگزاری این جلسات به صورت تخصصی تر و با برنامه ریزی دقیق استقبال و در همین مکان به تمامی دانشجویان اعلام .

- جلسه مدیر امور دانشجویی، مدیر امور فرهنگی و دانشجویان دانشگاه تبریز با موضوع حل معضلات خوابگاهی دانشگاه در تالار شهید باکری این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، محمد شهری مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز، خدمت به دانشجویان را وظیفه ی خود عنوان کرد و گفت: ما از تداوم برگزاری این جلسات به صورت تخصصی تر و با برنامه ریزی دقیق استقبال و در همین مکان به تمامی دانشجویان اعلام می کنیم که درب اتاق ما به روی همه ی دانشجویان باز بوده و از دانشجویان عزیز می خواهیم که با ما ارتباط نزدیکی داشته باشند.

وی ادامه داد: سریع ترین راه برای حل مشکلات حوزه ی دانشجویی این است که دانشجویان عزیز مشکلات خود را مستقیما به ما منتقل کنند و ما نیز در حد مقدورات و اختیارات خود این مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان نیز گفت: شما می توانید از ظرفیت شورای صنفی دانشجویان نیز استفاده کرده و مشکلات و مطالبات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درد و دل دانشجویان، برای حل معضلات خوابگاهی دانشگاه تبریز

پای درد و دل دانشجویان، برای حل معضلات خوابگاهی دانشگاه تبریز