مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-07ورزشي

بضاعت پاسخ گویی به همه نیازهای ورزش زنجان را نداریم


معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این اداره کل در زمینه حمایت مادی از ورزش، بضاعت پاسخ گویی و برطرف کردن همه نیازها را ندارد.

- ایسنا/زنجان معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این اداره کل در زمینه حمایت مادی از ورزش، بضاعت پاسخ گویی و برطرف کردن همه نیازها را ندارد.

غفار امانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان محدود و مشخص بوده و این منابع باید در همه بخش ها هزینه شود، افزود: تخصیص اعتبار فقط به منزله حمایت از ورزش نبوده، بلکه این اعتبارات باید در بخش های مختلف هزینه شود، از این رو وقتی صحبت از حمایت مالی به میان می آید، نباید فراموش کنیم که این اداره کل توان پاسخ گویی به همه نیازها را ندارد.

وی یکی از ابزارهای مهم توسعه ورزش استان را هیئت های ورزشی عنوان و با یادآوری اینکه هیئت های ورزشی به مثابه بازوی توانمند ورزش استان عمل می کنند، تصریح کرد: با توجه به این جایگاه، انتظار داریم روسای هیئت های ورزشی به خاطر اینکه اکثر آن ها افراد ذی نفوذی هستند، بتوانند با جذب منابع مالی، زمینه توسعه ورزش استان را فراهم کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه ورزش باید در جایگاه و مسیر خود فعالیت داشته و از سوق یافتن به سمت حاشیه و مباحث غیرورزشی اجتناب کند، اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بضاعت پاسخ گویی به همه نیازهای ورزش زنجان را نداریم

بضاعت پاسخ گویی به همه نیازهای ورزش زنجان را نداریم