مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-02بين الملل

ایجاد شهرک صنعتی مشترک بین کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق


طی توافق با استانداران استان های مرزی اقلیم کردستان عراق بزودی کلنگ زنی شهرک صنعتی مشترک انجام می گیرد.

- ارومیه - استاندار کرمانشاه گفت: طی توافق با استانداران استان های مرزی اقلیم کردستان عراق بزودی کلنگ زنی شهرک صنعتی مشترک انجام می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی پنجشنبه شب پس از نشست استانداران استان های مرزی جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق در ارومیه در گفت وگو با خبرنگاران از تعامل خوب میان دو منطقه خبر داد و افزود: بر سر مباحث کلی و جزیی 2 جانبه برای مردم منطقه به توافق رسیدیم.

وی با اشاره به توافق 2 منطقه در راستای توسعه اقتصادی اظهار کرد: در نشست امروز مقرر شد شهرک صنعتی مشترک بین استان کرمانشاه و استان های همجوار در اقلیم کردستان عراق ایجاد شود.

صحرایی ادامه داد: با تعریف یک مسیر توسعه و با استفاده از تقویم اجرایی به جدیت پیگیر ایجاد شهرک صنعتی مشترک هستیم و به زودی کلنگ ساخت آن را به زمین می زنیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در این راستا کمیته اجرایی مشترکی شکل می گیرد تا مجموعه توافقات را در زمان بندی مشخص دنبال کند.

وی با اشاره به تسهیل در حمل و نقل میان مرزی گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری مشترک بین کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق، تلاش برای راه اندازی حمل و نقل مشترک زمینی، تسهیل در صادرات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک صنعتی مشترک بین کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق

ایجاد شهرک صنعتی مشترک بین کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق