مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-01سياسي

مشارکت مردمی در کاهش حجم پروندەهای قضایی استان کردستان موثر است


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: متاسفانه رشد پرونده های قضایی در دادگستری بەصورت ماهانه است و اگر مشارکت مردمی در این حوزه اتفاق نیافتد جوابگوی این حجم عظیم پرونده ها نخواهیم بود.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: متاسفانه رشد پرونده های قضایی در دادگستری بەصورت ماهانه است و اگر مشارکت مردمی در این حوزه اتفاق نیافتد جوابگوی این حجم عظیم پرونده ها نخواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امروز در نخستین همایش استانی صبر کە در اجتماعات ادارە کل دادگستری برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) به تمامی مسلمین جهان، اظهار کرد: امام رضا (ع) امام رئوف است و ما مسلمانان باید رافت و رحمت و مهربانی را از آن امام همام الهام بگیریم.

حجت الاسلام حسینی افزود: یکی از وظایف ذاتی دستگاه قضایی حل و فصل اختلافات و رسیدگی به دعاوی مردم است و در این حوزه هم با حضور پررنگ مردم نتایج مثبت و قابل قبولی حاصل می شود.

رییس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: ستاد صبر یک ستاد مردمی – حاکمیتی است که مدتی است فعالیت خود را در چارچوب معاونت توسعه حل اختلاف آغاز کرده است و به کمک دستگاه قضایی آمده تا شاهد کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردمی در کاهش حجم پروندەهای قضایی استان کردستان موثر است

مشارکت مردمی در کاهش حجم پروندەهای قضایی استان کردستان موثر است