مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-14سياسي

دستورات رییس کل دادگستری تهران برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی صفادشت


رییس کل دادگستری استان تهران در بازدید میدانی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی صفادشت ملارد، دستورات لازم برای رفع مشکلات این واحدها را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران صبح امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی صفادشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان تهران، جلسات ستاد را به صورت منظم با حضور کلیه اعضاء تشکیل دادیم و برنامه را بر این گذاشتیم که مسائل را به صورت میدانی پیگیری کنیم.

وی گفت: حجت الاسلام محسنی اژه ای در شورای عالی قوه قضاییه دستوری صادر کرد که مدیران با حضور میدانی در محل کار مستقیما وضع موجود را ببینند و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند، لذا امروز جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران را در محل شهرک های صنعتی صفادشت با حضور اعضای ستاد و دستگاه های ذی ربط و مدیران واحدهای تولیدی برگزار کردیم.

رییس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: در ابتدا بازدیدهای سرزده از تعدادی از واحدهای تولیدی داشتیم که با مسائل و مشکلاتی روبرو بودند که از جمله این مشکلات مربوط به تسهیلات بانکی به لحاظ تاخیر در اعطای تسهیلات جهت تکمیل پروژه بود که از طریق بازرس کل استان تهران و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات رییس کل دادگستری تهران برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی صفادشت

دستورات رییس کل دادگستری تهران برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی صفادشت