مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-19سياسي

سکوت درباره تصرف مغازه های شهرداری تا وعده احداث میدان دام


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در خصوص احداث میدان دام ، 24 مرداد ماه سال گذشته وعده هایی توسط شهرداری داده شده بود که تا به امروز محقق نشده ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم عصر امروز در صد و چهل و یکمین جلسه علنی طی تذکری اظهار کرد: شهرداری در محدوده بیلانکوه بازارچه ای دارد که مغازه هایش برای شهرداری است، ظاهرا یک سری اشخاص این مغازه ها را تصرف کرده اند و شهرداری هم در رابطه تملک املاک ضعیف عمل کرده است، گلایه مندی هایی وجود دارد که خواهشمندیم موضوع بررسی و پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در بحث رصد بودجه ای مناطق و سازمان های شهرداری تبریز هم نمی دانیم تعهدات بودجه ای تا چه میزان اتفاق می افتد، خواهشمندیم گزارشی جامع و کامل ارائه شود تا کم و کیف تحقق بودجه ای را بررسی کنیم.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش ابراز کرد: آخرین اقدامات انجام یافته در خصوص شهرک جوانان از سوی شهرداری تبریز تشریح شده و گزارشی در رابطه با آن به ما ارائه داده شود.

بابایی اقدم بر احداث میدان دام تاکید کرد و گفت: در خصوص احداث میدان دام ، 24 مرداد ماه سال گذشته وعده هایی توسط شهرداری داده شده بود که تا به امروز محقق نشده ، بنده در این خصوص بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت درباره تصرف مغازه های شهرداری تا وعده احداث میدان دام

سکوت درباره تصرف مغازه های شهرداری تا وعده احداث میدان دام