مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-13اقتصادي

رصد مصرف برق ادارات توسط کنتورهای هوشمند انجام می شود


قائم مقام مدیرعامل در مدیریت توزیع برق شهرستان اراک با اشاره به پایش میزان مصرف برق در دستگاه های اجرایی گفت: رصد مصرف برق ادارات توسط کنتورهای هوشمند انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید رفیعی صبح سه شنبه با اشاره به برگزاری مانور مدیریت و کنترل مصارف برق ادارات و دستگاه های اجرایی استان مرکزی اظهار داشت: این مانور برای کلیه دستگاه های اجرایی استان و استفاده از مولدهای دیزلی برای حفظ تاب آوری ادارات برگزار شد.

قائم مقام مدیرعامل در مدیریت توزیع برق شهرستان اراک گفت: تمام ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان 30 درصد در ساعات اداری نسبت به سال گذشته و 60 درصد در ساعات غیر اداری نسبت به روز جاری کاهش دهند در غیر این صورت با قطع برق مواجه می شوند.

رفیعی ادامه داد: ادارات باید بر اساس مصوبه هیئت وزیران مولدهای اضطراری خود را در ساعات پیک وارد مدار کنند.

وی بابیان اینکه در این مانور 50 اکیپ سنجش میزان همکاری 128 دستگاه دولتی در 12 شهرستان استان در کاهش بار مصرف برق از طریق به کارگیری مولدهای خود تأمین و سایر راهکارهای تعیین شده در ساعات اوج بار بازرسی و نظارت می کنند، افزود: همچنین میزان مصرف برق ادارات از طریق کنترل داده های لحظه ای جمع آوری شده توسط کنتورهای هوشمند، موردبررسی قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد مصرف برق ادارات توسط کنتورهای هوشمند انجام می شود

رصد مصرف برق ادارات توسط کنتورهای هوشمند انجام می شود