مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-21ورزشي

ازدواج آسان ریشه حل مساله جمعیت است


فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به ضرورت همکاری و همدلی همه دستگاههای اجرایی برای تحقق ازدواج آسان جوانان، گفت: با تحقق ازدواج آسان می توانیم به صورت ریشه ای مساله پیری جمعیت را حل کنیم.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به ضرورت همکاری و همدلی همه دستگاههای اجرایی برای تحقق ازدواج آسان جوانان، گفت: با تحقق ازدواج آسان می توانیم به صورت ریشه ای مساله پیری جمعیت را حل کنیم.

سید جواد کریمی ظهر امروز در گفت و گو با ایسنا در حاشیه برگزاری مراسم ازدواج آسان برای زوجهای جوان آزادشهری با اشاره به اینکه مساله ازدواج را باید با نگاهی فرهنگی و با ظرافت های فنی خاص خود حل کنیم، اظهار کرد: تلاش ما در شهرستان آزادشهر این بوده است که با فرهنگ سازی و برنامه هیا فرهنگ محور به سراغ حل مساله ازدواج جوانان برویم.

وی با بیان اینکه انتظار ما از همه دستگاههای اجرایی همراهی و همکاری برای تحقق ازدواج آسان جوانان است، افزود: ظرفیت بزرگ خیرین و سازمانهای مردم نهاد نیز در کنار گروههای مردمی می تواند به این مسیر پر پیچ و خم کمک شایانی کند.

فرماندار آزادشهر با تقدیر از برگزاری جشن های موسوم به جشن وصال توسط اداره کل ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: این جشن ها با هدف ترویج فرهنگ ازدواج به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار و جریان سازی فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج آسان ریشه حل مساله جمعیت است

ازدواج آسان ریشه حل مساله جمعیت است