مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:302023-05-31سياسي

«موییل» مشگین شهر در بین 13 روستای مهم گردشگری کشور قرار گرفت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: «موییل» در لیست 13 روستای مهم گردشگری کشور برای رقابت در ثبت زنجیره دهکده های گردشگری جهانی قرار گرفت.

- مشگین شهر-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: موییل در لیست 13 روستای مهم گردشگری کشور برای رقابت در ثبت زنجیره دهکده های گردشگری جهانی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه اداری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: موییل در لیست 13 روستای مهم گردشگری کشور برای رقابت در ثبت زنجیره دهکده های گردشگری جهانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: قرار گرفتن روستای موییل در فهرست اولیه روستاهای منتخب ایران یک فرصت مهم برای استان است و باید با عزم همگانی برای این مهم تلاش کنیم و لازم است که قبل از حضور ارزیابان در استان اقداماتی برای آمادگی اتفاق بیافتد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: به دلیل برگزاری رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو تلاش کردیم که یک روستا از اردبیل هم در این فهرست قرار بگیرد چرا که معتقدیم ثبت جهانی نعمت هایی مثل معرفی روستا و منطقه از طرف یونسکو در سطح جهانی به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موییل» مشگین شهر در بین 13 روستای مهم گردشگری کشور قرار گرفت

«موییل» مشگین شهر در بین 13 روستای مهم گردشگری کشور قرار گرفت