مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-13سياسي

باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد


سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت زدایی باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد.

- سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت زدایی باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم افتتاحیه نخستین دوره نمایشگاه آبادیران، گفت: یکی از نقاط هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) محرومیت زدایی است.

نقاط محروم در اثر بی توجهی به ظرفیت ها و نیروی انسانی مستعد در این مناطق شکل گرفته است و ما به عنوان یکی از نهادهای فعال در بحث محرومیت زدایی در سال های اخیر همواره این دغدغه را داشته ایم.

وی افزود: اکنون با سالی حدود 70 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری مستقیم حتی یک مورد سرمایه گذاری در مناطق غیرمحروم نداریم و بنیاد برکت و بنیاد احسان و بنیاد 15 خرداد و مؤسسه دانش بنیان برکت هم تمرکزشان بر این مناطق است.

نوروزی ادامه داد: برای فعالیت های دانش بنیان، جغرافیا و نیروی انسانی مستعدی در مناطق محروم داریم که فقط نیاز به کمک دارند و وجهه همت ستاد اجرایی در سال های اخیر حمایت از نخبگان در این مناطق بوده است که با یاری خداوند بهترین نتایج را دریافت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد

باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد