مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-14اقتصادي

تنها استخر شنای شهر شوش همچنان در انتظار بازگشایی


استخر شنای سرپوشیده شوش به دلیل تعمیرات و بازسازی تعطیل مانده و با گذشت پنج سال از وعده های مسئولان اما بازگشایی نشده و مردم و به ویژه جوانان در انتظار بازگشایی درهای استخر شهر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر - گروه استان ها: استخر سرپوشیده یادگار امام در شهر شوش که در سال 1376 به بهره برداری رسید و پس از سال ها فعالیت به دلیل فرسودگی تجهیزات موتورخانه، تأسیسات، بازسازی سقف و… بار دیگر تعطیل شد سال 1397 پروژه تعمیر و بازسازی استخر مذکور در دستور کار قرار گرفت اما به دلیل برخی مشکلات از جمله نبود اعتبارات تنها استخر سرپوشیده در شهرستان شوش از سوی پیمانکار تعطیل شد.

تعداد زیادی از مردم به ویژه جوانان علاقه مند به شنا در شوش از تنها استخر سرپوشیده شوش تا قبل از تعطیل شدن استفاده می کردند چرا که شنا از ورزش های پرطرفدار است که جوانان و نوجوانان از آن استقبال زیادی می کنند؛ همچنین به منظور استفاده های درمانی مورد توجه سالمندان و مردم قرار می گیرد.

یکی از شهروندان شوشی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خیلی از شهروندان برای مشکلات جسمی به آب درمانی نیاز دارند که با تعطیلی استخر مجبور هستند به شهرهای دیگر مراجعه کنند.

وی گفت: حدود پنج سال است که استخر شوش به دلیل تعمیر و بازسازی به حال خود رها شده و مسئولان هر مدت نیز خبر از بازگشایی این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها استخر شنای شهر شوش همچنان در انتظار بازگشایی

تنها استخر شنای شهر شوش همچنان در انتظار بازگشایی