مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-09سياسي

امام جمعه موقت ورامین: صنعت خودرو باید با تفکر جهادی اداره شود


امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه ساخت موشک هایپرسونیک نتیجه تفکر جهادی و انقلابی است، گفت: اقتصاد کشور و صنعت خودرو نیز باید با تفکر جهادی اداره شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ورامین با بیان این که نباید اجازه دهیم، هویت 15 خردادی و فرهنگی مردم کمرنگ شود، اظهار کرد: باید دستهای پیدا و پنهان دشمن در راستای خدشه دار کردن این هویت را قطع کنیم، جلوه های غیراخلاقی و بی عفتی اصلاً قابل پذیرش نیست، همه مسؤولان باید در راستای مقابله با این موارد برنامه ریزی و مطابق قانون تلاش کنند، هم مردم باید از فرهنگ و اصالت خود دفاع کنند، در ادارات و اماکن عمومی و صنفی باید قانون رعایت شود.

وی گفت: باید مجریان و ناظران با قدرت بر اجرای قانون پافشاری کنند، جلوه های علنی فساد توجیه نمی شود، بنده گلایه مندی مردم را در سفرهای رییس قوه قضاییه و وزیر کشور به ایشان اعلام کردم، باید برای مقابله با مظاهر علنی و بی حجابی اقدام جدی انجام شود.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه ما وارث ارزش هایی هستیم، که 200 هزار گل برای آن ارزش ها پرپر شده است، افزود: حق مردم مطالبه گری است و زمانی که با صحنه های مواجه می شوید، تذکر و امر به معروف و نهی از منکر به شیوه صحیح است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ورامین: صنعت خودرو باید با تفکر جهادی اداره شود

امام جمعه موقت ورامین: صنعت خودرو باید با تفکر جهادی اداره شود