مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-08پزشكي

سموم یکی از مهمترین محورهای تهدید سلامت غذایی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سموم یکی از مهمترین محورهای تهدید سلامت غذایی است که خوشبختانه معاونت غذا و دارو در ارتقای برخی شاخص های این حوزه عملکرد مؤثری در سال گذشته داشته است.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سموم یکی از مهمترین محورهای تهدید سلامت غذایی است که خوشبختانه معاونت غذا و دارو در ارتقای برخی شاخص های این حوزه عملکرد مؤثری در سال گذشته داشته است.

   دکتر محمدمهدی مجذوبی پنجشنبه 18 خرداد در همایش روز جهانی ایمنی غذا در دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: وقتی از مؤلفه های سلامت صحبت می کنیم به طور قطع باید نگاهی به موضوع غذا داشته باشیم و از نقش غذا در بروز بیماری های غیرواگیر غافل نباشیم.

وی با بیان اینکه محصولات کشاورزی و محصولات فرآوری شده دو محور اصلی غذا هستند، مطرح کرد: بهداشت مواد غذایی سالانه بر سلامت میلیون ها نفر اثرات جدی دارد و عمدتا در کشورهایی که از نظر بهداشتی در رده های پایین تری هستند، بیشترین مشکلات را از ناحیه بهداشت مواد غذایی و بیماری های آن دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: سموم یکی از مهمترین محورهای تهدید سلامت غذایی است که خوشبختانه معاونت غذا و دارو در ارتقای برخی شاخص های این حوزه عملکرد مؤثری در سال گذشته داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سموم یکی از مهمترین محورهای تهدید سلامت غذایی است

سموم یکی از مهمترین محورهای تهدید سلامت غذایی است