مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-28ورزشي

پیگیری فدراسیون جهانی برای حل مشکل ویزای آمریکای والیبالیست های ایران


پس از ارسال نامه رییس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، علاوه بر تشکیل چندین جلسه برای پیگیری موضوع به درخواست FIVB، آری گراسا با ارسال نامه ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.

- پس از ارسال نامه رییس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، علاوه بر تشکیل چندین جلسه برای پیگیری موضوع به درخواست FIVB، آری گراسا با ارسال نامه ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از ارسال نامه محمدرضا داورزنی به آری گراسا، رییس فدراسیون جهانی در خصوص اعتراض به روند صدور ویزای آمریکا و هلند برای اعضای تیم ملی کشورمان و اعلام آمادگی برای میزبانی هفته سوم لیگ ملت ها بجای آمریکا، بلافاصله جلسه ای به صورت آنلاین با حضور مدیرکل اجرایی و مسئول حقوقی FIVB و داورزنی برگزار شد و این جلسه که با اعتراض مستقیم و شدید رییس فدراسیون ایران و دفاع از منافع و اعتبار نام کشورمان در والیبال دنیا و الزام احترام به والیبال ایران توسط تمامی کشورها همراه بود منجر به پیگیری همه جانبه فابیو و استیو به صورت مستقیم شد.

پس از آن در جلسه ای دیگر گروهی از کارشناسان حقوقی و مسئولین فدراسیون جهانی والیبال و روسای فدراسیون هلند و ایران گرد هم آمدند و این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری فدراسیون جهانی برای حل مشکل ویزای آمریکای والیبالیست های ایران

پیگیری فدراسیون جهانی برای حل مشکل ویزای آمریکای والیبالیست های ایران