مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-21اقتصادي

مرکزی ظرفیت قابل توجهی برای برقراری روابط تجاری با اوگاندا دارد


استان مرکزی از ظرفیت قابل توجهی برای برقراری روابط تجاری با کشور اوگاندا و سایر کشورهای جهان برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه عصر چهارشنبه در دیدار با سفیر اوگاندا در استانداری مرکزی، افزود: آمادگی خود را برای کار اقتصادی و تبادل تجاری اعلام می کنیم و در پی سفر هیأت اقتصادی اوگاندا به استان مرکزی، امید است در حوزه صادرات محصولات به نتایج ارزشمندی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: همواره اولین پیشنهاد استان در ملاقات با نمایندگان تجاری کشورها، برای فعالیت های اقتصادی مشترک است زیرا صادرات و واردات عادی را، سایر تجار می توانند انجام دهند.

استاندار مرکزی گفت: این استان با برخورداری از بیشترین گروه کالاهای صنعتی از جمله فعالیت در حوزه سنگ ساختمان، تولید عایق های رطوبتی و موقعیت جغرافیایی مناسب از ظرفیت قابل توجهی برای برقراری روابط تجاری با کشور اوگاندا و سایر کشورهای جهان برخوردار است.

مخلص الائمه افزود: این استان به لحاظ تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست در بین 31 استان را دارد و با بیش از 2 هزار و 900 واحد صنعتی فعال به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور به شمار می رود.

استاندار مرکزی گفت: ظرفیت های اقتصادی استان مرکزی را می توانیم در قالب یک نمایشگاه در اوگاندا به نمایش بگذاریم تا ارتباط بین دو کشور برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکزی ظرفیت قابل توجهی برای برقراری روابط تجاری با اوگاندا دارد

مرکزی ظرفیت قابل توجهی برای برقراری روابط تجاری با اوگاندا دارد