مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-19اجتماعي

مراجعه بیش از 3 هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی جنوب سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در 2 ماهه نخست سالجاری 3 هزار و 428 خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی جنوب استان مراجعه کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در 2 ماهه نخست سالجاری 3 هزار و 428 خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی جنوب استان مراجعه کردند.

جلال الدین قادری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده ها کلیه وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند و در 2 ماه نخست سال جاری 2 هزار و 849 خودرو های سنگین قبولی داشته اند.

وی گفت: جنوب استان دارای 2 مرکز معاینه فنی است و به منظور ارتقای ایمنی تردد جاده ای و کاهش میزان آلودگی هوا، این مراکز زیر نظر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاسیس و راه اندازی شده اند تا به صورت مکانیزه و بدون دخالت کاربر، نسبت به کنترل فنی خودروهای سنگین اقدام و برای آن دسته از خودروهایی که فاقد نقص فنی می باشند برگه معاینه فنی صادر شود.

قادری ادامه داد: در مراکز فوق الذکر، علاوه بر بازدید های ظاهری شامل کیفیت آج لاستیک ها، شیشه ها و آینه ها، چراغ ها، کمربند ایمنی، کپسول آتش نشانی، باک ها، درب ها و موارد ایمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیش از 3 هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی جنوب سیستان و بلوچستان

مراجعه بیش از 3 هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی جنوب سیستان و بلوچستان