مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-10بين الملل

سوریه و هم پیمانانش نبرد برای اخراج اشغالگران آمریکایی را آغاز کرده اند


دمشق و هم پیمانانش در تهران و مسکو از چند سال پیش کنترل کامل ارتش سوریه بر تمام اراضی این کشور را به ویژه منطقه شرق که مقر نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) مورد حمایت آمریکا است، - دمشق و هم پیمانانش در تهران و مسکو از چند سال پیش کنترل کامل ارتش سوریه بر تمام اراضی این کشور را به ویژه منطقه شرق که مقر نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) مورد حمایت آمریکا است، هدف پیش روی خود قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، نمی توان اشغالگری آمریکا را در شرق سوریه از نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) که زمینه را برای ورود و گسترش دامنه اشغالگری آمریکا در طول سال های گذشته هموار کردند، جدا کرد؛ اما با این حال رهبری سوریه حساب نیروهای سوریه دموکراتیک را از حساب آمریکایی ها جدا می کند.

به رغم این که نیروهای سوریه دموکراتیک در همکاری با واشنگتن و طرح اشغال گری آن تا حد زیادی دست دارند؛ اما دمشق گزینه نظامی را جزو ابزارهای تعامل با این نیروها قرار نداده است، بلکه از چند سال پیش از ابزارهای سیاسی برای رسیدن به حل و فصل با این نیروها استفاده کرده است.

برخی از این حل و فصل ها موفق بودند؛ اما آمریکایی ها با فشارهای مستقیم بر فرماندهی اداره خودمختار کردهای سوریه آن را ناکام گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه و هم پیمانانش نبرد برای اخراج اشغالگران آمریکایی را آغاز کرده اند

سوریه و هم پیمانانش نبرد برای اخراج اشغالگران آمریکایی را آغاز کرده اند