مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-08سياسي

فرزندآوری در بین زوج های جوان عشایر ترویج شود


شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: قوم بختیاری باید همچون گذشته در فرزندآوری سرآمد باشد و در بین زوج های جوان عشایر ترویج شود.

- شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: قوم بختیاری باید همچون گذشته در فرزندآوری سرآمد باشد و در بین زوج های جوان عشایر ترویج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال2 صبح پنج شنبه با حضور قوم غیور بختیاری، مسئولان استانی و شهرستانی و سخنرانی حجت الاسلام حاجتی، امام جمعه موقت شهر اهواز در منطقه عشایری شیخ علیخان شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

عشایر مایه فخر ایران و اسلام هستند حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت شهر اهواز در این آیین گفت: اگر اسلام و شیعگی قشرهای مختلف مردم و بویژه عشایر که مایه فخر ایران و اسلام هستند نبود چیزی از کشور باقی نمی ماند.

وی تصریح کرد: ندای عشایر غیور بختیاری لبیک یا علی و هیهات من الذله است و ملت ایران با هر قوم و قبیله ای آماده است تا با تقدیم شهدا و تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس، امام جامعه اسلامی را یاری نماید.

قوم بختیاری باید همچون گذشته در فرزندآوری سرآمد باشد سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم در این آیین با تاکید بر مساله جمعیت و فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندآوری در بین زوج های جوان عشایر ترویج شود

فرزندآوری در بین زوج های جوان عشایر ترویج شود