مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-09سياسي

موشک فتاح نشان از توانمندی و اقتدار نظام اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: موشک فتاح نشان از توانمندی و اقتدار نظام اسلامی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک اظهار داشت: اهل بیت (ع) تابلوی روشن اسلام ناب محمدی (ص) هستند و همه وجودشان وقف اسلام و راه خدا بود و امروز ایران اسلامی افتخار می کند که از پیروان واقعی اهل بیت (ع) است و ما امروز میراث داران مکتب اهل بیت (ع) هستیم و باید به خوبی از این میراث ارزشمند پاسداری و حفاظت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی که امانت بزرگ الهی و میراث اهل بیت (ع) است یک وظیفه دینی و شرعی است که همه باید به خوبی آن را انجام دهیم.

وی همچنین با اشاره به توانمندی های نظام اسلامی گفت: یکی از برکات جدید نظام، ساخت موشک فتاح بود که چشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را کور کرد.

امام جمعه اراک افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی در صنایع هوا و فضا و موشکی حرف های بسیاری دارد و خدا را به خاطر این قدرت بازدارندگی شاکریم.

وی ادامه داد: نقش مقام معظم رهبری در عرصه بین المللی و روابط با کشورهای همسایه بی بدیل و برجسته است و رمز اصلی پیروزی کشور اطاعت از معظم له است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک فتاح نشان از توانمندی و اقتدار نظام اسلامی است

موشک فتاح نشان از توانمندی و اقتدار نظام اسلامی است