مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-21حوادث

درگیری ماموران شهرداری و کسبه نور با دخالت پلیس خاتمه یافت


فرمانده انتظامی شهرستان نور از اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه «چهارشنبه بازار» در این شهرستان خبر داد.

- نور- فرمانده انتظامی شهرستان نور از اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه چهارشنبه بازار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی اکبر قلی پور گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اختلاف و درگیری بین مأموران سد معبر با کسبه بازار هفتگی چهارشنبه بازار که منجر به مصدومیت یک کسبه شد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، اختلافات بر سر برپایی بازار هفتگی در یکی از خیابان های این شهرستان با شهرداری و مقاومت کسبه و بازاریان در برپایی این بازار بوده که موجب درگیری بین مأموران سد معبر با تعدادی کسبه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به مصدومیت یک کسبه در این درگیری و تجمع اعتراضی دیگر بازاریان، متعاقب این حادثه، گفت: مأموران با ورود به صحنه و مذاکره با معترضان و دعوت آنان به آرامش و پیگیری موضوع از طریق مبادی قانونی، به این اعتراض و تجمع پایان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری ماموران شهرداری و کسبه نور با دخالت پلیس خاتمه یافت

درگیری ماموران شهرداری و کسبه نور با دخالت پلیس خاتمه یافت