مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:562023-05-31سياسي

دریادار تاج الدینی: حضور در دریاهای آزاد، توانمندی «ناوشکن دنا» را اثبات کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیر دریادار مصطفی تاج الدینی، معاون عملیات نیروی دریایی ارتش در مراسم جشن اقتدار که در دانشگاه زنجان برگزار شد با اشاره به ماموریت کد 360 اظهار داشت: شاید مهمترین مساله ای که من فکر می کنم در جامعه دانشگاهی ما نخست باید به آن پرداخته شود، چرایی انجام این ماموریت است.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ما نخستین هدفی که برای اجرای این ماموریت داشتیم اجرای فرامین و تکالیف ابلاغی از سوی رهبر انقلاب بود، گفت: مهمترین تکلیفی که رهبری معظم انقلاب در ملاقات های مکرری که داشتیم فرمودند این بود که دریانوردی های طولانی نعمت خوبی برای نیروهای دریایی است و حضور مقتدر و مستقل در دریای آزاد دنیا امتیاز برزگی است که نباید از آن دست برداشت.

وی اضافه کرد: شاید همین یک جمله و فرمایشات مشابه رهبر انقلاب که تاکید برحضور موثر در دریاها را داشت با توجه به اهداف نظامی، سیاسی و اقتصادی که دنبال کردیم، ما را بر آن  داشت که ماموریتی را طراحی کنیم، که این ماموریت بر لبه دانش و تکنولوژی باشد.

دریادار تاج الدینی با بیان اینکه نیروی دریای سپاه و ارتش دائما در دور دست و در فرا مرز در حال دفاع از منافع جمهوری اسلامی هستند، گفت: برای مقابله با دشمن قسم خورده و استکبار جهانی باید به گونه ای برنامه ریزی صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تاج الدینی: حضور در دریاهای آزاد، توانمندی «ناوشکن دنا» را اثبات کرد

دریادار تاج الدینی: حضور در دریاهای آزاد، توانمندی «ناوشکن دنا» را اثبات کرد