مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 18:452023-05-30سياسي

امام خمینی(ره) امید را در دل مردم زنده کرد


جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امام خمینی(ره) امید را در دل مردم زنده کرد و جوانان را به خود باوری رساند.

- اراک-جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امام خمینی(ره) امید را در دل مردم زنده کرد و جوانان را به خود باوری رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد رضا عسگری عصر سه شنبه در ستاد برگزاری مراسم رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تشکیل انقلاب اسلامی آرزوی انبیا و اولیای الهی را برآورده کرد و با عنایات الهی و پشتوانه مردمی نهضت انقلاب اسلامی را مستحکم ساختند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امام خمینی (ره) امید را در دل مردم زنده کرد و جوانان این مرز و بوم را به خودباوری و غایت اعتماد به نفس رساند تا با سرعت و جسارت بتوانند اهداف انقلاب را با سرعت پیش ببرند.

وی با بیان اینکه استراتژی و راهبرد حضرت امام خمینی (ره) دشمنان را از حالت تهاجمی به راهبرد دفاعی کشاند، گفت: ویژگی های بارز تفکر و مکتب امام خمینی (ره) موجب شد نظام اسلامی برای کل جهان به الگویی جامع تبدیل شود.

عسگری تأکید کرد: ایستادگی حضرت امام (ره) در رویارویی با دشمنان دنیای کفر همه دشمنان را به زانو درآورد و انقلاب اسلامی را در مسیر تمدن اسلامی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) امید را در دل مردم زنده کرد

امام خمینی(ره) امید را در دل مردم زنده کرد