مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 21:512023-06-09پزشكي

کرمانشاه مقصد توریسم درمانی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز در دومین نشست هم اندیشی روسای سازمان های نظام پزشکی کشور، از جامعه پزشکی کشور برای سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان دعوت کرد و اظهار کرد: آمادگی حمایت و تسهیل در روند سرمایه گذاری حوزه سلامت در استان را داریم.

وی به همسایگی استان کرمانشاه با کشور عراق نیز اشاره کرد و گفت: همسایگی با 2 بخش کُردی و غربی کشور عراق، کرمانشاه را به مقصد توریسم درمانی کشور تبدیل کرده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از هرگونه سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان استان استقبال و حمایت می کنیم، گفت: می توانیم با ارائه خدمات کیفی حوزه سلامت، گردشگران سلامت خارجی بیشتری را در استان جذب کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه به پیشرفت های گسترده حوزه بهداشت و درمان کشور بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از کشوری که پزشک وارد می کردیم به سطحی رسیده ایم که از کشورهای مختلف دنیا برای درمان به ایران می آیند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه نیز در سالهای اخیر در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت های چشمگیری داشته است، افزود: ظرفیت توسعه در این حوزه در استان همچنان وجود دارد.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش از تلاش ها و زحمات جامعه پزشکی کشور در سال های اخیر قدردانی کرد و گفت: اگر امروز از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه مقصد توریسم درمانی کشور

کرمانشاه مقصد توریسم درمانی کشور