مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-07پزشكي

هلال احمر: توزیع فرآورده خونی فاکتور 8 در داروخانه ها


مقادیر قابل توجهی از فرآورده خونی فاکتور 9 نیز توسط شرکت پخش سهاهلال تامین شده که متعاقباً براساس برنامه سازمان غذا و دارو توزیع خواهد شد.

- مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از توزیع فرآورده های خونی فاکتور 8 در سراسر کشور توسط مجموعه سهاهلال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: برای اولین بار شرکت پخش سهاهلال اقدام به توزیع فرآورده خونی فاکتور 8 در داروخانه های سراسر کشور کرد.

وی افزود: شرکت پخش سهاهلال برای نخستین بار طبق برنامه سهمیه بندی سازمان غذا و دارو مبادرت به توزیع بالغ بر 8 هزار و 80 عدد فرآورده خونی فاکتور 8 در داروخانه های سراسر کشور کرده است.

عسکری خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی این میزان فرآورده خونی که به منظور کمک به بیماران هموفیلی در اختیار مراکز درمانی و داروخانه های منتخب سازمان غذا و دارو قرار می گیرد، حدود 200 میلیارد ریال اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به سایر تلاش های هلال احمر در این حوزه گفت: مقادیر قابل توجهی از فرآورده خونی فاکتور 9 نیز توسط شرکت پخش سهاهلال تامین شده که متعاقباً براساس برنامه سازمان غذا و دارو توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر: توزیع فرآورده خونی فاکتور 8 در داروخانه ها

هلال احمر: توزیع فرآورده خونی فاکتور 8 در داروخانه ها